Salı, Mayıs 20, 2008

YMCA Paradoks / Paradox


Bir iş bulabilmesi için birisinin çocuklarına bakması lazım,
Çocuklarına baktırabilmek için para kazanması lazım,
Para kazanmak için bir iş bulması lazım,
Bir iş bulabilmesi için birisinin çocuklarına bakması lazım,
Çocuklarına baktırabilmek için para kazanması lazım.....

YMCA, Bekar annelere bir çıkış yolu bulmalarına yardımcı oluyor.

Rethink, Vancouver
YY/CD: Ian Grais, Chris Staples
SY/AD: Chad Kabigting
RY/C: Bryan Collins
Y/D: Steve Gordon

6 yorum:

Tuğçe Cengiz dedi ki...

Sanırsam bu bir yutup, bakamıyorum:(

Sait Akdemir dedi ki...

iyi fikir, güzel fikir...

Adsız dedi ki...

Paradox acilmiyor :(

Olcayto Cengiz dedi ki...

Açılmamasının sebebi, yutup başlıbaşına bir paradoks :)

Adsız dedi ki...

Tabii bi paradox daha sizin bu videoyu izleyebiliyor olmaniz ;) Aslinda linki vermeniz bizimde bi paradox yapmamiza yardimci olabilir... Sadece ne olarak aratabilirz okadar...Vermek zorundada degilsiniz, paylasimlariniz icin cok sagolun...Hepsi cok kaliteli...Hepsi cok guzel...

Olcayto Cengiz dedi ki...

YMCA Paper diye arayabilirsiniz sanıyorum...Belki adsofthe world'de olabilir...Onun dışında ben baktım buraya eklerim diye, daily motion'da bulamadım. Kusura bakmayın :)