Cuma, Şubat 02, 2007

Sizi tanıyan aç›khava reklam›/Outdoor which knows you


Son günlerde aç›khava reklamc›l›€› yepyeni bir anly›flla tan›flt›. MINI USA'in Amerika'da 4 flehirde bafllatt›€› yeni aç›khava kampanyas› ile açıkhava reklamcılığında yaratıcılık vites büyülttü. Bu yeni konseptte, Mini sahiplerinin anahtarlarında bulunan özel sinyal kodu outdoor tarafından algılanıyor, o aracın sahibinin bilgilerine göre -otomobili alırken doldurduğu forma dayanarak- elektronik levhada da o kişiye özel bir mesaj yazılıyor. Örneğin Mary eğer avukat ise "Mary, adaletin hızında seyrediyor", Mike aşçı ise "Mike, günün yemeği hız" şeklinde metinlerle kullanıcı ile tam bir bağımlılık sağlanıyor.
Bu sistem MINI'ye tam bir sene önce Butler, Shine, Stern and Partners adındaki San Francisco'da bulunan bir reklam ajansı tarafından önerilmiş. Mini sahiplerinin arasındaki "kabile" şeklindeki aidiet hissini daha da kuvvetlendireceği öngörülerek oluşturulan proje anlaşılıyor ki hedefi 12'den vurmuş. Haber ile ilgili daha fazlasını buradan okuyabilirsiniz.

The latest step will be seen today in four cities when Mini USA begins delivering custom messages to Mini Cooper owners on digital signs the company calls “talking” billboards. The boards, which usually carry typical advertising, are programmed to identify approaching Mini drivers through a coded signal from a radio chip embedded in their key fob. The messages are personal, based on questionnaires that owners filled out: “Mary, moving at the speed of justice,” if Mary is a lawyer, or “Mike, the special of the day is speed,” if Mike is a chef.The program was first suggested to Mini a year ago by Butler, Shine, Stern and Partners, a San Francisco advertising agency that wanted to intensify the already strong “tribal” feeling among Mini owners and stimulate their desire to support the brand. For more of this news, click here.

Hiç yorum yok: