Çarşamba, Şubat 14, 2007

Don't worry şekerim, al üstüne be chewy!

Kimse alınmasın gücenmesin, yada isteyen alınsın gücensin ama ben bu Chewy reklamlarına fena antipati duyuyorum. Türk mahallesinde salyangoz satılmasına neredeyse alıştık ama salyangoz dükkanı açılması artık başka birşey...Bu başlığı yazan arkadaşlar, sunan arkadaşlar ve hatta onaylayan arkadaşlar memleketimizdeki ingilizce bilgisinin ne kadar olduğunu biliyor mu acaba. Hadi onu geçtim, buradaki laf komiğini anlamak için hele (dont vori bi heppi'ye yapılan gönderme) epey bir bilmek gerekir. Yan sanayi Naz Elmas kızımızın da reklama ayrı bir hava kattığını belirtmemek olmaz. Hadi geçer bu reklamda, birileri birşey der diyordum ki ucu bana dokundu.
Aşağıda bu sabah (14.02.2007) yolda rastladığım iki Ülker Chewy açıkhava işi bulunuyor....
Bu iki işin altında da Aralık ayında Alaaddin'de hazırlanan Eti Şekerim kampanya ve lansman açıkhava işi...
Evet böyle işler tabi ki çok fazla, ama bu kadar yakın zamanda bu kadar benzer iki çalışma, bilmiyorum yoruma açık. Ya da ben Chewy'ye gıcığım ya ne yapsa batıyor da olabilir tabi.



Hiç yorum yok: