Cuma, Şubat 02, 2007

"Otomotiv sektörüne yönelik yazım yok"

Çok tuhaf bir durum var...Daha doğrusu ne kadar tuhaf bilmiyorum ama dikkatimi çeken birşeyi paylaşmak istiyorum. Geçtiğimiz aylarda alamet-i farika Hürriyet gazetesinde bir ilan vermiş, (yaklaşık yarım sayfa) ve ilanda güzel bir metinle eleman arayışından bahsederken metnin sonuna doğru "Otomotiv sektöründe müşterimiz yok, henüz" diye bir cümle kullanmıştı. Sonrasında da Toyota'nın alametifarika ile anlaştığı bilgisini aldık.(ve yanılmıyorsam ilk işleriyle bizi direksiyona geçirdiler)
Şimdi gelelim bugüne...Bu ayki Marketing Türkiye'de Fikir Merkezi'nin iki sayfalık bir ilanı var-ki malesef tam ortaya değil bir sonraki yaprağa geldiğinden ortada dikilenlere yazık olmuş-. (Bu arada bilmeyenler için, son 1-2 senenin sağlam adımlarla ilerlemekte olan ajanslarından biri burası, yeni mekanları da hayırlı olsun)
Diyeceğim, ilanda herkes pek bir güzel çıkmış, (Eda sen tam ortaya kırıma gelmeyi becermişsin, Tayfun sen de en yaratıcı yönetmen halinle çıkmışsın :) ) ve bu ilanda bir üç silahşörler tavrı ortaya konmuş...Hepimiz birimiz....
Ancak, benim ilgimi çeken, aşağıda yer alan iki cümle oldu."Otomotiv sektöründe müşterimiz yok. Fikir merkezi Seyrantepe Sanayi'de". Yani burada oto sanayi'de olup otomotiv müşterisi olmamasının ironisi mi var bilemedim ama..Böyle bir iki ay arayla "Otomotiv sektöründe müşterimiz yok" söylemi bir garip geldi. Yetkilileri açıklamaya davet ediyorum buradan :)

Hiç yorum yok: