Salı, Aralık 05, 2006
Turn on TV (Televizyonu aç)
HIV ve AIDS'e karşı duran Global Media AIDS Initiative(GMAI)'e yardımcı olmak adına dünyanın önde gelen 7 reklam ve pazarlama şirketi bir araya gelerek yeni bir çok platformlu kampanyaya imza attılar, Turn on TV.
180 Amsterdam, Cake, Lowe Worldwide, Ogilvy, Wieden + Kennedy 12 ve Y&R, WPP ve MTV Networks International ile kampanyanın çıkışını Dünya AIDS Günü olan 1 Aralık'ta gerçekleştirdiler.
Toplamda 24 reklam MTV'nin uluslararası tüm kanallarında yayınlanacak ki bu da bir milyardan fazla izleyiciye ulaşacak olması anlamına geliyor. Ayrıca kampanya MTV'nin web bitesini, cep telefonlarını Staying Alive kampanyası ile birlikte kullanacak.
"Turn on TV" projesinin tüm filmlerini izlemek ve daha fazla bilgi almak için sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Seven of the world’s leading advertising and marketing agencies have collaborated to produce a new multi-platform campaign, Turn on TV, on HIV and AIDS prevention in support of the Global Media AIDS Initiative (GMAI). The agencies, which include 180 Amsterdam, Cake, Lowe Worldwide, Ogilvy, Wieden + Kennedy 12 and Y&R, have partnered with WPP and MTV Networks International to debut the campaign on World AIDS Day, 1st December.
The 24 spots will be made available to all MTV channels globally to a potential audience of more than one billion people, as well as on MTV’s Web and mobile platforms, through the Staying Alive campaign (www.staying-alive.org/turnontv). They address a variety of issues related to HIV prevention and stigma, as well as tackle subjects that significantly contribute to the spread of HIV.
This tv-spot film from Lowe Thailand and shows women as the sexual predators, to portray that the action of their partners has an effect on them as well.
See all the tv-spots from the "Turn on TV"-project here.
via
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder