Pazartesi, Aralık 25, 2006

Auckland sokak çocukları derneği/Auckland City Mission



“Benim için kalkma vakti"
“Yılbaşı...Ağacın altında benim için ne var görmek için sabırsızlanıyorum."
"Önce yüzümü yıkayıp dişimi fırçalasam iyi olur."
"Şimdi de gardrobuma bakayım, işte favori t-shirt'üm.
"Şşş..Sessizce aşağı oturma odasına inip hediyelerime bakayım."
"Herkes birazdan uyanır."
"Bunların hepsi benim."
"Bu babamdan, O'nu uzun süredir görmüyorum."
"Xbox'ımla oynuyorum."
"Mmmm...Hindi'nin kokusunu alabiliyorum. Keşke yılbaşı olsa,...hergün."
Dışses (Sam Neill):
“Her 5 çocuktan biri yoksulluk içerisinde yaşıyor.Biz yılbaşını gerçekleştirmeyi görev edindik,...her Auckland'lı çocuk için."


Asfalt/Pavement
Publicis Mojo,Auckland
YY/CD: Nick Worthington
SY/AD: Leighton Dyer
RY/C: Nick Worthington, Seymour Pope & Nigel Clark
"Asfalt" kampanya reklamı "Sokak rüyaları" adındaki, Si&Ad ve Ashley Walters tarafından yönetilen kısa filmden yola çıkılarak oluşturuldu.
Film Academy Films'e bağlı Simon Atkinson ve Adam Townley (Si&Ad) tarafından yönetildi, yapımcılığını da Lizzie Gower, Larra Kaufman ve William Grieve üstlendi. Reklam Auckland'da yer alan eski bir boya fabrikasında çekildi.
Post prodüksiyonu ise Golden Square Post Production/Londra tarafından yapıldı.

The concept for the ‘Pavement’ ad came from a short film, Street Dreams, directed by Si & Ad in London, featuring Ashley Walters.
Filming was directed by Simon Atkinson and Adam Townley (Si & Ad) via Acadamy Films, London, with producers Lizzie Gower, Larra Kaufman and and William Grieve. The spot was shot in an old grain store in Auckland.
Post production was done at Golden Square Post Production, London.


via

Hiç yorum yok: