Perşembe, Aralık 14, 2006

Eurobest 2006 açıklandı/announced


Eurobest 2006 Reklam ödülleri açıklandı. Büyük ödülleri Sony Bravia-Toplar (TV/Sinema), Audi-Heyecan uyandırmak için yaratıldı(Basın), Jobsintown.de-Kahve otomatı(Açıkhava), Shibstedt Forlagene-En kısa(Radyo), Nike-Zincir(İnteraktif) ve Adidas +10 Dünya Kupası Kampanyası(Bütünleşik) ile aldı, direk pazarlama dalında ödüle değer iş bulunamadı. Buradan ödül kazanan tüm işleri ve tören seramonisini izleyebilirsiniz.

Eurobest 2006 Advertising awards announced. Grand Prix prises goes to Sony Bravia-Balls (TV/Cinema), Audi-Designed to thrill(Print), Jobsintown.de-Coffee dispanser(Outdoor), Shibstedt Forlagene-Shortest(Radio), Nike-The Chain(Interactive) and Adidas +10 World Cup Campaign(Integrated). No award winner in Direct category. You can check out all the winners and watch the ceremony on here.

Hiç yorum yok: