Perşembe, Aralık 07, 2006

Adobe Creative Mind


Adobe'un, "Adobe'un yüzleri" (Faces of Adobe) adındaki yeni kampanyasının ilk adımında, Creative Suit 2.3'ün tanıtımını yapmak üzere New York'da bulunan ödüllü ve son derece yaratıcı bir ajans olan INTERSPECTACULAR ile yaptığı ortaklığın sonucu olarak ortaya çıkan "Yaratıcı zeka"(Creative Mind) garip ve bir o kadar da büyüleyici web sitesi. Yaratıcı yönetmenler Luis Blanco ve Michael Uman'ın geliştirdiği konsepte Goodby ve Londra menşeli prodüksiyon stüdyosu da siteyi hayata geçirme konusunda yardımda bulunmuş.

Adobe called on the creative team at New York-based Interspectacular this year to be part of their new advertising campaign, "Faces of Adobe," for Creative Suit 2.3. Creative Directors Luis Blanco and Michael Uman were of course complemented.

The interactive results is a free-flowing, whimsical animated experience that shows off the new capabilities of the Adobe Creative Suite 2.3 software package within the abstract framework of a designer's mental universe and its called as "Creative Mind". Goodby partnered with London-based digital production studio Unit9 to bring this digital head trip to life, and once again featured Interspectacular prominently.

via

Hiç yorum yok: