Sektörün dev markası General Electric sürdürmekte olduğu "Hayalgücü" kampanyasını The Cubicle(odacık), Birth(doğum), The Crossing(geçiş) ve Samurai(Samuray) adındaki kısa filmleri ile genişletiyor. Sitelerinde yer alan GE Imagination Theater adını verdikleri bölümden izleyebileceğiniz filmlerde hayalgücü ve yaratıcılığın evreleri esprili bir dille anlatılıyor. Şimdiye kadar 30 saniyelik 4 tanıtıcı film yayınlanmış durumda ve Aralığın sonu ile Ocak aylarında filmlerin uzun versiyonları myspace.com, video.google.com ve youtube.com sitelerinde yayınlanacak. Imagination Theatre kampanyası GE'nin Mayıs ayında hayata geçirdiği One Second Theater 'dan aldığı dersler ile şekillendi.
Kampanya BBDO New York tarafından yaratıldı. Yaratım ekibinde ise sorumlu yaratıcı yönetmen Don Schneider, yaratıcı yönetmen Scott Kaplan, yardımcı yaratıcı yönetmen/sanat yönetmeni Kathleen Van Hoff ve yapımcı Peter Feldman bulunuyor. Bu dört kısa filmin senaryolarının oluşumu ise oldukça ilginç. Yayınlanmakta olan 4 film toplam 159 senaryo taslağı üzerinden oluşturulmuş ve bu taslaklarda, BBDO Kuzey Amerika başkanı David Lubars'ın deyimiyle, "Bütün ajansta bulunan, hatta GE'ye daha önce hiç çalışmamış kişilerin de içinde olduğu 100 yaratıcı insan" tarafından yazılmış.
The Cubicle(odacık) ve Birth(doğum) filmleri The Directors Bureau'ya bağlı olan Mike Maguire tarafından yönetilmiş ve sorumlu yapımcılığını Melissa Culligan ve Cayce Cole, yapımcıyığını ise Katrine Haberstock üstlenmiş. Edit işlemleri ise New York'da bulunan Final Cut'da Gary Knight tarafından gerçekleştirilmiş. 30 saniyelik kısa filmi ve 15 saniyelik teaserları hazırlayan ise Anchor Mak. Projede aktif görev alan diğer Final Cut üyeleri ise yapım sorumlusu Stephanie Apt, yapımcı Sonali de Silva ve ses uzmanı Terressa Tate.
General Electric is extending its “Imagination” campaign with a series of short films, hosted at GE Imagination Theater. The first four videos are being released in stages, with 30 second trailers promoting the films to Time Warner Cable Video on Demand customers. The full videos will be released on the GE site later in December and in January 2007, and then on myspace.com, video.google.com and youtube.com. The Imagination Theater campaign builds on the lessons learnt from GE’s One Second Theater launched in May.
The GE Imagination Theater campaign was developed at BBDO, New York, by executive creative director Don Schneider, creative director Scott Kaplan, associate creative director/art director Kathleen Van Hoff, executive producer Peter Feldman. The four shorts were produced from 159 scripts submitted by “the 100 creative people of the entire agency, not just those who work on the G.E. account,” said David Lubars, chairman and chief creative officer for the BBDO North American operations. (New York Times)
Filming for the live action spots, The Cubicle and Birth, was directed by Mike Maguire via The Directors Bureau, with executive producers Melissa Culligan and Cayce Cole, and producer Katrine Haberstock.
Editing for the Cubicle and Birth spots was done at Final Cut, New York, by Gary Knight. Anchor Mak worked on the 30 second cutdowns and 15 second trailers for all four videos. Other Final Cut team members were executive producer Stephanie Apt and producer Sonali de Silva, sound designer Terressa Tate.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder