"ProjectFast" olarak tabir edilen ve siyah,sert hatlı bir tavşanı ikon olarak seçen VW kampanyası ile CP+B(Crispin,Porter and Bogusky,ve dolayısıyla da Amerika Birleşik Devletleri ilk "Cannes Lions Satış Promosyonu Büyük Ödülü"nü (Sales Promotion Grand Prix) kazandı.
Adidas'ın Yeni Zelanda Whybin TBWA tarafından hazırlanan "Be the ball" kampanyası ile kafa kafaya yarışan "Fast",gerek kampanya ikonu,gerek tüketici ile kurulan doğru iletişim ve gerekse yapılan diğer promosyon aktiviteleri ile ödülü almaya hak kazandı.
WPP,Publicis gibi büyük reklam ve iletişim holdingleri arasında bağımsız olarak her geçen gün yıldızı parlayan CP+B'nin yükselişi hız kesmeden devam ediyor gibi görünüyor.
Haberin detaylarını buradan okuyabilirsiniz.
Pazartesi, Haziran 19, 2006
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder