Pazartesi, Haziran 19, 2006

Anjelik'e ne oldu?

Sanıyorum hepiniz denk gelmişsinizdir,Vestel yeni bir kampanya ile bu aralar televizyon kanallarında boy gösteriyor.Sumru Yavrucak,Janset ve adını bilemediğim -birisi yazarsa sevinirim- bir erkek oyuncunun rol aldığı filmde ayrıca bir de köpek vardı. Daha doğrusu köpek halen var ancak adı artık yok...
Köpeğimizin adı "Anjelik" idi ve fonetiği ile başka bir beyaz eşya üreticisine son derece benzeyen bu isim gizli kapaklı bir sataşmayı gayet de güzel gerçekleştiriyordu. Hemen bunu "Köpek yerine koyuyor" olarak algılamayalım,zira ben köpekleri çok severim ve bunda aşağılayıcı bir nokta göremiyorum.
Benim anlamadığım ise,bu kadar güzel sataşan bir marka neden reklamlardan bunu çıkarttı?
Artık Anjelik yok...İsim telaffuz edilmiyor. Vestel'i korkuttular mı yoksa Vestel mi ajansa "Tet!" dedi bilmiyorum ama bence yazık oldu.
Böyle ince espri ürünü sataşmalar zeka pırıltılarını gösteriyor zira. Neticede bir sataşma olsun diye oraya yapıştırılmış bir figür değil,ciddi bir senaryo parçası var orada.
YArın sabah 9'da Anjelik'i masamda görmek istiyorum!...O kadar!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

açıkçası yazıyı okuyana kadar anjeliğin masumiyetinden hiç şüphem yoktu. bende çağrışım bile yapmamıştı.