Cuma, Haziran 09, 2006

Atın atın!Eski çoraplarınızı atın!




Önce bu sloganı ve kampanyayı yaratan Nazar Büyüm ve Haluk Mesci ustaların, sonrasında da sesi ve görüntüsü ile reklama can veren sevgili Halit Kıvanç ustanın ve tüm yapım ekibinin kulakları çınlasın...
Ogilvy & Mather/Almanya tarafından yapılan bu işin açıkçası çok da doğru bir iş olduğunu zannetmiyorum. Zira,kadın çorabı gibi alıcı kitlesi "spesifik" bir ürünü böylesine maskülen ve -her ne kadar üstü kapalı olarak ifade edilse de- şiddete gönderme yapan görselerle tanımlamak...Çok da doğru bir iş olmaz bence. Ha ama, fikir sözkonusu ise, kesinlikle çok keyifli, uygulanmış,tertemiz işçiliğe sahip bir "iyi fikir".

Kaynak:coloribus

2 yorum:

Haluk Mesci dedi ki...

Uoop ! Niye Halit Kıvanç'ın kulakları çınlıyormuş affedersiniz ? Reklam sitesi ise burası önce söz konusu, atıfta bulunulan reklamın yaratıcılarının kulaklarını çınlatmak bir vefa borcu değil mi ?

(Kasılma gibi sayılmazsa, kayda geçsin bilinsin diye söyleyeyim : Jill çoraplarının 'atın atın' kampanyasının yaratıcıları bizzat Nazar Büyüm ve Haluk Mesci'dir.)

reklamci dedi ki...

İçerik düzeltilmiştir sevgili üstadım.
Bilgi ve düzeltme için de teşekkürler.