Perşembe, Şubat 07, 2008

Oscar'l› 31 Gün / 31 Days of Oscar



Fırat arada sırada doğru düzgün şeyler buluyor hakkını vermek lazım :) (Sataşmazsam içimde kalır, diyorum sana bir kavga çıkartsak reyting olur, halk bunu seviyor diye ama...nerdeee)
Yukarıda yer alan video Turner Klasik Filmler (TCM) kanalıınn yeni yayın akışının tanıtımı için FreshPaint firması tarafından hazırlanmış. Olay şu, TCM 31 gün boyunca Oscar kazanmış filmleri reklam arası olmadan, arka arkaya verecek. Bu güzelliğin tanıtımı için de aynı güzellikte işbu tanıtım filmini yaptırmışlar. Ben hali hazırda bir sinema fanatiği olduğum için izlerken sırtımdaki tüm tüyler diken diken oldu, hem bu 31 günlük olayı fena kıskandım, hem de sinemanın büyüüne bir kere daha kapıldım. Videonun kocaman hali burada, yapan şirket şurada, TCM'in konuyla ilgili sitesi de ahanda orada. İyi fikir!

The video above is made by FreshPaint for Turner Classic Movies (TCM) channel to promote their new monthly program. The subject is simple, TCM gonna put all Oscar winner movies just before Oscars for 31 days, with no commercial break. Being a movie-geek already, the video above made me shiver on my spine, and got very jealous for not having TCM channel. The "king size" of the work is here, production company is here and TCM web site about the sbject is right there.

via
elmaaltshift.

Hiç yorum yok: