Çarşamba, Şubat 06, 2008

Bankac›l›€›n› Gelece€i / Future of Bank

Kaç haftadır ekleyeceğim, fırsat bulamıyorum. Garanti Bankası gerçekten açık ara farkını ortaya koyuyor ve Garanti Teknoloji ile rakipleri ile arasını açıyor.
Aşağıda gördüğünüz "Garanti Şubesi" İstinye Park'ın içinde bulunuyor.
6 iMac (internet şubesi), 3 ATM ve 3 telefon (Çağrı merkezi) ile hiçbir personel bulundurmayan bu şubeyi görünce gerçekten çok etkilendim. Yıllardır söylediği ancak altını çizemediği ŞubeSiz Bankacılık anlayışını daha güzel gösteremez, daha iyi bir gövde gösterisi yapamazdı.
Her ke nadar yok hesap işletim ücreti, yok kart bedeli, kıl bedeli yün bedeli diye bir dünya paramı kesip beni deli etsede, bankamı seviyorum! Garanti Bankası, iyi fikir!

I want to add this for weeks but couldn't get a time for it. Garanti Bank is taking the standarts of Banking to a new level day by day. The picture below is the new "Garanti Branch" which located inside İstinye Park. 6 iMac(internet branch), 3 ATM and 3 direct line (call center) and no personel! Its really impressive! Garanti had been claiming the new generation as "Branchless Banking", and this is a very powerful way to show this understanding. I love my bank! garanti, good idea!

Hiç yorum yok: