Salı, Şubat 12, 2008

Kenguru Engelli Oto / Kenguru Car for Disabled People


Yukarıda videosunu gördüğünüz bu aracın adı Kenguru. 2 yıl önce iyifikir!de yerini almıştı. Neden tekrar burada olduğu sorusuna gelince, bırakılan yorumlar ve atılan mailler ile bana sıklıkla bu aracın nereden temin edilebileceği soruluyor. Yaptığım araştırmalar sonucunda bu aracın Macaristan'da satıldığı, fiyatının 12,500 - 14,500 dolar arası olduğu, Macaristan'ın engelli vatandaşlarına bu aracı ücretsiz verdiği gibi doğruluğu tartışılır bilgilere ulaştım. Son olarak da üreticisinin Rehab adlı bir şirket olduğu bilgisine ulaştım ve buradan paylaşmayı borç bildim.
Umuyorum birilerinin dikkatini çeker, birilerinin işine yarar.
Daha önce burada yer alan haber burada.
Üretici firma web sitesi burada.

The video above belongs to a very very car name as Kenguru. It took place in goodidea! 2 years ago. The reason of this "news reload" is, i had quite a lot mails from some disabled friends who are asking about this vehicle. So, i did a little research, and i ended up some information such as, this vehicle is made in Hungary, cost between $12,500 - $14,500, Hungary government gave this vehicle for free to their disabled citizens. I cant say that these are %100 true news, just results from internet. But i found the manufacturer, Rehab, and i hope these informations can help some of you my friends.
Kenguru 2 years ago in good idea!, is here.
Manufacturer of Kenguru is here.

Hiç yorum yok: