Donald Gunn tarafından kurulan ve 1999'dan bu yana her sene Kasım ayında açıklanan, dünya çapındaki 36 yaratıcı yarışmadan alınan sonuçlara göre reklam sektöründeki liderleri belirleyen The Gunn Report'un bu seneki sıralama şampiyonları da belli oldu. Dünya genelinde büyük bir prestije sahip olan bu rapora bu sene damgasını puanını 52'den 106'ya çıkartıp sıralamada tarihinde görülmemiş bir sıçrayışla 9.luktan 4.lüğe yükselen JWT vurdu.
Sonuçlara göre dünya çapındaki en çok ödül kazanan ajans networkleri(Most awarded agency networks) sıralamasında ilk üç sırasıyla BBDO Worldwide (4.kere bu şerefe nail oluyor 2000,2002,2003 ve 2006), DDB Worldwide ve TBWA Worldwide şeklinde oldu ki bu her üç kuruluşunda bağlı bulunduğu Omnicom Group INC. açısından büyük bir başarı. 4. ve 5. sıraları ise JWT Worldwide ve Leo Burnett Worldwide aldılar.
Reklam ajansları olarak ise ilk üç sırayı DDB London (1999'da ilk raporda birinci gelmişti. Bu sene de birinci gelerek AlmapBBDO ile iki kere bu başarıyı gerçekleştirmiş ajanslar arasına girdi), TBWA Paris ve Abbott Mead Vickers aldı.
Basın dalında en çok ödül alan çalışma DDB London tarafından hazırlanan Harvey Nichols/Takvim işi birinci gelirken
TV dalında ilk üçte sırasıyla "Guinness/Noitulove, Sony Bravia/Balls ve Carlton Draught/Big Ad yer aldı.
Çarşamba, Kasım 08, 2006
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder