Perşembe, Ekim 26, 2006

Sisomo


Sisomo...Bu terimle geçtiğimiz haftasonu tanıştım. "Görüntü-Ses-Hareket"(Sight-Sound-Motion) kelimelerinin birleşiminden oluşuyor. Saatchi&Saatchi CEO'su Kevin Roberts'ın "Lovemarks"dan sonra hayatımıza soktuğu ikinci terim olmaya aday -her ne kadar isim babası kendisi değilse de-.
Reklamcılık anlayışının değiştiği ve yeni formlar ile birleştiği günümüzde, dijitallik, yeni medya araçları ve özetle "ekranlar" hayatımızda büyük yer kaplamaya başladı ve işte bu terim ve bu anlayışı anlatan bu kitap ile yarını yakalamanıza,yakalamamıza bir şans veriliyor.
Bu sektörde iseniz,ve geri kalmak istemiyorsanız, Kapital yayınlarından türkçesi çıkan bu kitabı mutlaka okuyun.

Kevin Roberts'ın konu ile ilgili bir yazısını ise buradan okuyabilirsiniz.

(ekşi'de bugün itibariyle halen konu ile ilgili bir başlığın olmaması da ya ne kadar yeni bir kavram olduğunu,yada bizim ne kadar geriden geldiğimizi gösteriyor...)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sitedeki "sisomo"nun tarihçesini olaylarla anlatan linki vermekte fayda olabilir. Bence kavram daha net anlaşılıyor.. //www.sisomo.com/sisomo/history/
:) Ayse