Salı, Ekim 31, 2006

MSN'i hayırlı bir iş için kullanmak

Bugün farklı farklı kişilerden MSN vasıtası ile bir çocuğa kan arandığı bilgisi geldi bana. Aynı çocuk içindi ve bu mesajın listedeki herkese yollanmasını rica ediyordu. O anda farkettim ki listede bulunan ve pekçok şey konuştuğum insanların kan gruplarını bilmiyorum, ki kan demek hayat demek.Üstelik bu ve benzeri mesaj ve maillere "spam" gözüyle bakılması da gerçekten ihtiyacı olan bir insanın yanlış algılama sonucu bu sıkıntıyı çekeceğini gösteriyor. İşin enteresan tarafı ise benim listemde yer alıp birbirini tanımayan insanlardan aynı mesajın gelmesiydi ki bu da bana internetin nasıl bir ağ olduğu gerçeğini tekrar hatırlattı.
Peki ne yapılabilir? Ben kendi adıma buna şöyle bir çözüm getiriyorum. Bilenler bilir, ben ki günde kırk defa MSN nickimi değiştiren bir adam olarak, bundan böyle nick kısmının yanına mutlaka kan grubumu da yazacağım. Keşke başkaları da yapsa ve böylece bir kan ihtiyacı olduğunda en azından hemen görebileceğimiz bir "kan bankası"nı kendimiz ufak çaplı da olsa yaratsak.
Kim ne kadar uygular bilmiyorum, ama bundan böyle benim kan grubum ortada, ve ben kendi adıma ufak bir adım atıyorum.
Reklamın dediği gibi, "gerisi size kalmış" :)

Hiç yorum yok: