Pazartesi, Ekim 16, 2006

Katil bal›k piranha canl› yay›nda


Şu yanda görmüş olduğunuz görüntüye geçtiğimiz haftalarda bir gece Flash TV'de rastladım...Kısa süreli şaşkınlığım ve şokum geçince de fotoğrafını çekmeyi akıl edebildim.
Ekranın sağında gördüğünüz akvaryumda bir adet piranha bulunuyor. Kamera yakın plan çektiğinde kendisi mimiksiz bir balık olmasına rağmen gözlerinden paniği ve korkusu okunuyor. Soldaki arkadaşımız piranha ile ilgili gayet ciddi ciddi soruları telefon bağlantısı ile (ki bu da ekranın altında adı yazılı zat oluyor) karşı tarafa soruyor, Erdoğan bey tüm ciddiyetini ve sağduyusunu korumaya çalışarak gecenin köründe bu telefon görüşmesini toparlamaya çalışıyor.
Esas bu kare çekildikten birkaç dakika sonra sunucu arkadaşın sırasıyla "Piranhaya et atma" ve piranha korkudan etle muhattap olmayınca "-E piranha o kadar da saldırgan değilmiş" deyip "Piranhanın akvaryumuna parmak sokup suyu karıştırma" performansları vardı ki...Tam bir görsel şölen.
Ben dünyada başka bir ülkede canlı yayına konuk olarak bir piranha,hadi piranhayı geçtim,bir balık çıkartılmasına şahit olabileceğimizi sanmıyorum.
Gel de bu memlekette reklamcılık yapıp insanları şaşırtmaya dikkatlerini çekmeye çalış.

Hiç yorum yok: