Salı, Ekim 17, 2006

PS3 - Bekleyiş



Öncelikle tabiri caizse, "Hadi oradan" demek istiyorum. Sen konsolu piyasaya süreme ve fiyatını 1000YTL üzerinde belirle, onun üzerine Nintendo'nun altında kalıp ezik ezik oyun fuarlarında gezin sonra "bekle" de.

Öte yandan hadi böyle bir başarısızlığın var bu mudur senin marka konumlandırman demezler mi?

Pılını pırtısını toplayan çocuk dışarı çıkar sağına soluna bakınıp yağlı ekmeğini yirken, birden komşu çocuğu ahmet'i görür. O da ne ? Köyün bütün veledleri dışarıda yukarıdan gelen esrarcengiz cisime bakar bakar dururlar. Ekran kararır tarih çıkar ve bekleyin der. Al sana klasik bir vestel reklamı. Vestel icat şampiyonu köy bucak dolaşır çocukları toplar bilim şenliği yapar...

Nintendo'ya bakarsak bölge kilidi uygulaması can sıkıcak gibi. Merakla kontrol aygıtını beklemekteyiz. Tabi kişisel kararım Türkiye'de 800YTL ye satılacak olan konsolu 1-2 yıl sonra almak olacak.

Agency: Segal Communications, Toronto
President & Chief Creative Officer: Rob Segal
Creative Director: Janice Diner
Copywriter: Ben Shirinian
Sr. Account Director: Chris Freitas
Account Manager: Dean Brauer

Production Co.: Buck Productions
Director: Ben Shirinian
Executive Producer: Sean Buckley, Emily Pengelly
Producer: Emily Pengelly
DOP: Jeremy Benning

Editorial: School Editing
Offline Editor: Johnny Devries
Post/FX House: Soho
Producer: Stefani Kouverianos
Inferno Artist/ Online: Andy Hunter
Animation/Animators: Mark Palowich, Paul Wojdylo
Transfer House: Technicolor
Colourist: Walt Biljan
Music: Brian Eno
Sound Design: Voodoo Highway Music

Kaynak

2 yorum:

Erçin Sadıkoğlu dedi ki...

XBOX 360'ın da kulaklarını çınlatalım bence. Türkiye'de
950 YTL gibi cüzzi (!) bir fiyata da satılmakta olan konsolun Amerika satış fiyatı 350 dolar civarında imiş. NBA K2 oynamışlığım ve bir dolu da oyun tanıtımı izlemişlim var, karar vermek için PS3'ü bekleyeceğim, ve evet ne yazık ki o paralara kıyacağım :)

PS3 için hazırlanan bu reklamda da (kampanya demeye dilim varamadı, muhtemelen 25 ayaklı bir kampanın kim bilir hangi parçası) daha önceki PS reklamlarında görmediğim bir duygusallık var, acaba "ya pardon biz sizi çok beklettik, ama işte bulureydi oydu buydu derken geçti işte süre, hem bu esnada siz bizi ne çok merak ettiniz özlediniz kim bilir, değil mi?" demeye mi getiriyorlar. Neden olmasın?

Tugrul Peker dedi ki...

Erçin Bey, xbox'ın sağladığı güzellikler beni de cezbetmiyor değil ama öncelikle nintendo daha sonradan para bulursak xbox'a da 5-6 kişi birleşip yatırım yapabiliriz:)