Perşembe, Ekim 12, 2006

Stumble Upon


Sevgili dostum Tayfun'un ortak defter'e yazdığı ve gerçekten çok "faydalı bir eser" olduğunu düşündüğüm bir siteyi Tayfun'un metninin noktasına virgülüne dokunmadan da sizinle paylaşmak isterim.
-----------------
Bu siteye giriyorsunuz. İlgi alanlarınızı yazıyorsunuz. Konuyla ilgili en hoş siteler karşınıza çıkıyor. Ayrıca gelen siteyi begenip beğenmediğinizi de belirtebiliyorsunuz. Beğenmediğiniz bir site bir daha asla karşınıza çıkmıyor... Böylelikle çember gittikçe daralıyor. İlgilendiğiniz konuda -en tatmin edici- sitelere ulaşıyorsunuz. İlginize, bilginize...
------------------
Edit: Sevgili Tuğrul aylardır bu siteden bana linkler verdiğini ancak benim dikkatsizliğim sebebi ile bunu görmediğimi yüzüme tokat gibi çarpmış bulunuyor :) Tabu Tuğrul beyin link vermek kadar önce bu güzel siteyi haber olarak girmesini de dilerdik -ki ben de bu konuda çemkirdim kendisine- ancak genede huzurlarınızda Tuğrul bey'e de teşekkürü borç bilirim.

1 yorum:

Tugrul Peker dedi ki...

Bu düzeltmede yazarın ve aynı zamanda reklamcının lafı nasıl tokat gibi çakarım bir yandan da askere gidecek olmasından dolayı saçlarından okşarım demesini görüyoruz.:)

Saygılarım üstadım.