Anlamıyorum neden hala el kremi üreten firmalar veyahut mendil markaları buna yönelik bir iş gerçekleştirmedi. Bilhassa İstanbul'da raylı sistem sayesinde otobüslerle beraber toplu taşımada "tutacak" sayısı ciddi oranlarda..
Neden mesela, farz'ı misal nivea, Taksim-4.Levent hattındaki metro vagonlarındaki tutacaklara çarpıcı bir minik slogan yazıp bu mecrayı kullanmaz?..
Ha keza çıkışlarda test noktaları ile de bu uygulama pekiştirilir. Halen "outdoor" dendiğinde aklımıza "billboard' geliyor. Bunu değiştirmek lazım artık sanki?
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
3 yorum:
neden sadece el kremi ve mendil e atıf var anlamadım ?
aynı mecra atıyorum spor ayakkabıları için de kullanılası bir mecra değil mi
zemin kullanıldığı için..yani bu mecralarda zemine çeşitli uygulamalar getirilebiliyor..Ancak kalabalık bir toplu taşıma aracında bu tutacaklar göz ile ilk temasa geçen yada temasta kalan noktalardan birisi...Atıfın sebebi de bu.
fikir çok güzel ama daha otobüslerin dışı için düzgün reklamlar planlanıp hazırlanamazken; tutacaklara o şekilde uygulamalar geliştirmek uzak gibi gözüküyor...
Yorum Gönder