Salı, Eylül 27, 2005

Bu bir nedir?

Açıkçası bu blog olarak adlandırılan "sanal günlük"lere nedendir bilinmez epey bir süre uzak durmaya çalıştım ancak sonunda dayanamayıp bir adet edinmeyi makul gördüm.
Yeterince uzun olmamakla beraber iki basamaklı bir zamandır reklam sektöründe olan, biraz yazar biraz çizer çokça reklamcı ve arada da diğer sektörlere bulaşmış biri olarak tabi ki burada reklam merkezli konulara değinmek genel hedef olacak. Yaşadığım/ız acayip olayları ve bunlarla beraber tasarım/senaryo/proje bazındaki fikirlerimizi ortaya atabileceğimiz, keyifli bir nokta olacak..Yada en azından ben içimi dökeceğim buraya ki ileride "Vallaha bu daha önce aklıma gelmişti..Ahanda şuraya da yazdım bak!" diyebilmek adına

Hoşgeldim :)

1 yorum:

Lyn dedi ki...

yeni keşfettim denebilir"Cretan!"ı
"ikibasamaklı bir zamandır sektötde olan" birinden hoş fikirlerini ve eleştirilerini takip etmek keyifli olacak gibi gözüküyor ;)
sık güncellenmesi ümidiyle, 'hoş geldiniz'diyorum...