Malumunuz Dark Knight geliyor sinemalarımıza. Ve tıpkı benim büyürken sinemada görüp evde ne kadar kırmızı perde, çarşaf, hırka ve benzeri çaputları boynuma bağlayıp kanepeden kanepeye kendimce uzun mesafeleri havada katetmem gibi, eminim ki şimdi de çocuklar benzer yollara başvuracak. Ha nedir, benim zamanımda kanepeden kanepeye atlamak ve bir dosya kağıdına (o zamanlar A4 demezdik) kırmızı ve sarı kalemlerle kocaman yamuk yumuk bir "S" yapmak süpermen olmak demekti. Şimdiki gibi filmi takip eden haftalarda Playstation yada PSP yada X-Box yada PC için oyun versiyonu pırttadanak çıkmazdı. (Yada'ları bitişik yazma konusunda ısrarımı biliyorsunu, tekrar belirtmeme gerek yok sanırım.) Neticede, evet çağ değişti, çocuk alışkanlıkları değişti ama çocuk hala çocuk. Üstelik bize göre daha zeki, daha yüksek algı kapasitesine sahip çocuk. Ve bu sebepten de, bir süperkahramanın böyle bir mesaj vermesi çok kuvvetli bir durum. Bu sebepten tıpkı daha önce burada paylaştığım Heroes örneğindeki gibi, doğru karakterlerle mesajın verilmesini çok takdir ediyorum. Yoksa Naomi Campbell'in sütlü dudakları zencilere karşı zaafı olan erkekler(yada bayanlar) dışında kimsenin dikkatini çekmez, sadece kampanya ses getirir. Sanıyorum got milk?de bunu yaptı. Önce kampanyasını akıllara kazıdı, şimdi de ana hedefine yöneldi. Yani bırakın eskimeyi, belki de kampanya yeni başlıyor...
Keşke filmde Batman'i bu kostümüyle Batpod'a binmeden bir bardak süt içerken de görebilseydik.
İşte bu sebepten, bu kampanya iyi fikir!...
Tonight, at dinner table, my fiancé Miss.Advertlover asked me about the Dark Knight:Got Milk? ad which I posted early today (you can see below). She said, “Why did you put on that ad? Isn’t it a bit old campaign by now?”. And I think that a lot of people will think so, that’s why I decided to write down this post.
As you know, Dark Knight is “coming soon” and just like me, as a kid, when I saw the flying man on the screen first time and made a robe from every “red” thing at home (sheets, pullovers, curtains) and practiced flying from couch to couch, all the kids will become “Batman”. In my time, our chance was limited by red sheets and logos made by red and blue pen on a paper, attached to our shirts. This generation just waits a couple of weeks for the movie-game for PS, PSP, Xbox or PC. Yes, the generations changed, tools changed, but “child” remained “child”…Even more smart, more genious. And this is the very reason that I loved this ad. Just like the Heroes version which I shared in here, this ad also gives the right message to right audience. If you put on the milk moustache to Naomi Campbell, it just attracts men and increases brand awareness. And I think what got milk? campaign was trying to do is this. First, made people realize the milk moustache and remember “got milk?” motto. Then, by now, they targeted the main point. For my opinion, the real campaign just started.
I wish we could see Batman drinking a glass of milk just before hopping on Batpod.
That’s why, I believe that this campaign is a good idea!
2 yorum:
Üzerimden prim yapmayı bırakınız artık İyifikir Bey, insanlar beni sevdi, uğraşmayınız artık böyle o bunu dedi şu şunu dedilerle:) Hem de sanmayınız ki gözümden kaçtı, tercümeleriniz eksik, birinde nişanlım mis advertlover yazıyor iken diğerinde yalnızca reklamsever kimliğim var ki bu önemlidir , asıl bunlara dikkat ediniz siz. Top sizin topunuzdur, saygım da sonsuzdur. Ben koymadım arkadaşım, got milk yapıldı, başarısından kaynaklıdır ki hiç göz ardı etmem got çaklıt yapıldı, got men yapıldı vs vs. Ben görünce yine mi dedim, sen ah ne güzel yine dersin. Olabilir. Doğrudur. Evet.
[q]Keşke filmde Batman'i bu kostümüyle Batpod'a binmeden bir bardak süt içerken de görebilseydik.[/q]
Çok 'lame' olurdu.
Yorum Gönder