Pazartesi, Mart 10, 2008

Bravo'ya Bravo!

Fiat yenilenen Bravo'nun tanıtımına yoğun olarak başladı bildiğiniz -yada bir şekilde bilmediğiniz- üzere. Konuyla ilgili önce teaser açıkhava uygulamaları, internet sitesi, TV reklamları, alternatif gazete uygulamaları ile pek çok noktadan saldıran kampanya beni hiç ummadığım bir anda yakaladı, ve gariptir ki, konuyla ilgili internette bilgiye de ulaşamadım.
Geçtiğimiz hafta akşam iş çıkışı otomobile bindim, bir standart olarak akşam yol arkadaşım Bay J'yi dinlemek için radyoyu açtım. İşe bakın ki aynı anda da sabah neden Geveze'yi dinlemedim de müzik dinledim diye kendi kendime hayıflandım. Herneyse, radyoda reklam vardı, arkasından haberler ve hava durumu geldi, ki...Bir de ne duyayım, Havayı Koklayan Adam'ın yanında Geveze var!...Büyük bir şaşkınlıkla sesi biraz daha açtım, "N'oluyor?!" gibilerinden, bu ikisi sohbetlerini devam ettirirken bir anda Geveze'nin şu cümlesi duyuldu:
"Şimdi benim bu saatte burada ne aradığımı merak eden dinleyiciler vardır, radyosunu yeni açmış olanlar...Bu akşam sıradışı bir şey yapalım dedik ve sadece bir defalık bu yayın saatinde ben varım. Sebebini soracak olursanız, sıra dışılara bravo."
Buradan hevenk dolusu alkışı bu işi beceren ve bana "Ulen bir gidip baksam mı şu Bravo'ya" dedirten tüm ekibe yolluyorum.

Hiç yorum yok: