Çarşamba, Ağustos 23, 2006

Türk reklamcılığında yeni bir mihenk taşı


Türk basın reklamcılığında,en sonunda bir ajans cesur bir işe inandı (yanlış bilmiyorsam Lowe/İstanbul),cesur bir şirkette ajansa inandı ve ortaya bu çıktı...Marka logosu olmayan, cüretkar bir reklam. Bu işte parmağı bulunan herkesi ayakta alkışlıyorum.

Bu arada, sevgili Haluk üstadın yıllar önce yazdığı sloganın halen ürünün kendisi gibi tazeliğini koruması da günümüz reklam yazarlarına ve reklamcılığına ders gibi duruyor...

2 yorum:

Ergin Akış dedi ki...

çok minik bir detay beni rahatsız ediyor reklamcı... kızın şişeyi kavraması çok yapay. marka görünmesin diye zorlanmışlar.
Ben zıplayarak alkışlıyorum. 8)

Kağan İşmen dedi ki...

1999 yılında, DDB'de, Volkswagen için yapmıştık benzer bir ilan.

Ne logo vardı, ne araba vardı.
Sadece gün batımının önünde, sevinçle havaya sıçramış insanlar vardı ve kollarından, VW amblemi oluşuyordu.

Başlığı da, "Sizce 1998'in en çok satan ithal otomobili hangisi?" idi.

Benim bildiğim ilk budur!

Kağan İşmen