Perşembe, Mart 01, 2007

Gillette Türkiye'nin golü / Gillette Turkiye's Goal

Aşağıda resmi bulunan uygulamayı bir alışveriş merkezindeki tuvaletlerden birinde çektim. Memleketimde böyle güncel uygulamalar görmek gerçekten beni çok mutlu ediyor. Kimden çıkmıştır fikir, kim yapmıştır bilmiyorum ama yapanların ellerine sağlık. Top kalenin içinde kaleye üstten ince bir telle bağlı ve hareket ediyor. Tıpkı burada daha önce gördüğümüz gibi, hem rahatlıyor, hem el becerilerinizi geliştiriyorsunuz :) Gerçekten iyi fikir! (Bu arada, ben tuvalette resmi çekmeye çalışırken içeri giren, soru işaretleri ile bana bakan ve reklamcı olduğumu öğrendiğinde "Benim yeğenim de reklamcı, siz hepiniz delisiniz zaten, çıkayım da rahat çalış" diyerek dışarı çıkan amcaya da saygılar :) )

I shot this very clever production from Gillette Turkiye in one of the Istanbul's biggest shopping mall's WC. Its just like we had seen before in here, enhances your hand-ability while you are relaxing :) I don't know who did this work but definetely good idea!

(Künyesini bilen eklerse sevinirim / If you know the credits, please leave a comment)

1 yorum:

rasta design woks dedi ki...

iyi fikir! fakat üzülerek belirtiyorum ki orjinal bir fikir değil. Aynı uygulamayı yanılmıyorsam Amsterdam da bir içki markasıylada görmüştüm. o zaman da etkilenmiştim. eğlenmiştim :)